Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!

 

רומא היא עיר הבירה של איטליה . רומא היא עיר שוקקת חיים עם שפע מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי המתקיימים לצד היסטוריה ארוכת שנים ושפע אתרים מרתקים. רומא היא מרכז אומנות ותרבות וניתן למצוא בה אינספור מוזיאונים, מונומנטים, מבנים מפוארים, כיכרות ומזרקות שלעיתים נראות כיצירות אומנות בפני עצמן. נופש לציבור הדתי ברומא הוא חוויה של ממש: הקהילה היהודית ברומא היא אחת הקהילות היהודיות הוותיקות בעולם. ברומא עשרות מוסדות יהודיים וכן יותר מעשרה בתי כנסת המייצגים את התרבות המפוארת של הקהילה היהודית. אוכל כשר הוא גם דבר שניתן להשיג בקלות כיוון שבעיר ניתן למצוא מסעדות ופיצריות כשרות ואפילו חנויות המוכרות אוכל כשר. במהלך נופש לציבור הדתי ברומא לא חייבים להתמקד באתרים בעלי זיקה יהודית בלבד. כדאי ואף מומלץ לצאת מהרובע היהודי (המכונה גטו רומא) ולהגיע לביקור במבחר אטרקציות שמציעה העיר הנהדרת: הפורום הרומאי הקסום, הפנתאון, הוותיקן, פיאצה נבונה, פונטה די טרווי ועוד ועוד.

ברומא ניתן למצוא שפע מלונות, כמובן שכדאי להזמין מלון בעיר העתיקה, בקרבת המרכז והפיאצות היפהפיות.

בהמשך תובא כאן סקירה קצרה של מספר מלונות ברומא בקרבת בתי כנסת / בית חב"ד. ציבור דתי המגיע לנופש ברומא מעדיף ללון במלונות הנמצאים במרכז העיר. מלונות אלה אומנם יקרים יותר יחסית לאלה המרוחקים יותר, אבל מצד שני הם מספקים לנופשים תנאים איכותיים יותר וגישה מהירה לאטרקציות העיקריות.
 
המשיכו לקרוא

מלון קולבה - Kolbe Hotel Rome


כללי : מלון קולבה ברומא הוא מלון 4 כוכבים בו עבר ועתיד מתקיימים זה לצד זה על מנת להעניק לאורחים שהות ברמה גבוהה.
מיקום : מלון קולבה ממוקם במרכז האזור ההיסטורי של רומא, בתוך הפורום הרומאי, מאחורי גבעת קפיטולינו ובקרבת כיכר ונציה, מקדש ונוס והקולוסיאום. מיקום זה הוא אידיאלי למי שמחפש מלון יוקרתי במרכז רומא, ממנו ניתן להגיע בקלות לאטרקציות היפות ביותר וכן לטעום מפלאי ההיסטוריה של העיר האינסופית המשלבת בין המודרניות של ההווה והקסם של העבר. מיקומו המרכזי המצוין של המלון הוא נקודת יציאה נהדרת לטיולים בלב רומא.
המלון : מלון קולבה נמצא בבניין יוקרתי המשקיף על הנוף הקסום של הפורום הרומאי, בצילה של גבעת פָּלַטינו הרומנטית והמפורסמת. מלון קולבה שוכן במרכז רומא, בבניין היסטורי ששופץ לאחרונה על מנת לשמר את הארכיטקטורה המקורית ולהעניק ללקוחותיו את הקסם של "פעם" בשילוב של נוחות מודרנית. במלון 72 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון ייחודי ומספקים את הנוחות המושלמת הדרושה לחופשה חלומית. החדרים מאובזרים בריהוט מודרני הכולל מסכי פלזמה, חיבור לאינטרנט מהיר, מיזוג אוויר, טלפון, מייבש שיער, רצפת פרקט .בנוסף ליופי של החללים הפנימיים, במלון 4 כוכבים זה תיהנו מאווירה ייחודית, נוף של גן עשיר בפרחים ופירות הדר ומיקום שלו ורגוע בלב רומא.
המשיכו לקרוא

מלון בארוקו - Barocco Hotel


כללי – מציע אלגנטיות ונוחות, מלון בארוקו הוא מקום אידיאלי לשהות נעימה ובלתי נשכחת.
מיקום – בלב רומא, בכיכר ברבריני המלכותית, בקרבת הארמון (המשמש כיום כמוזיאון אומנות לאומי) ומזרקת נפטון שעוצבה על ידי ברניני, ניצב מלון קטן ומקסים אשר שמו הוא הומאז' לסגנון ששימש השראה למעצבים ואומנים רבים – מלון בארוקו
המלון - הכניסה למלון ברחוב השלו מובילה למסדרון עם אוירה חמימה ומזמינה. חדר האוכל הוא אינטימי ושלו. האווירה במלון בארוקו היא של אלגנטיות ונוחות – הכל על מנת להנעים את זמנם של הלקוחות המגיעים מכל רחבי העולם לגלות את היופי של רומא ואת הפינות הנסתרות בה. במלון 41 חדרים המעוצבים בצורה שונה ובחלקם מרפסות הצופות לכיכר הרחבה והגגות הציוריים של רומא. בחדרים יש שימוש בבדים רכים, הדפסים מהמאה ה-19 וציורי שמן מקשטים את הקירות. במלון ניתן ליהנות מנוחות מודרנית הכוללת מיזוג אוויר, טלביזיה בלווין, כספת, מייבש שיער, מיני בר, טלפון.
המשיכו לקרוא

מלון מג'סטיק - Majestic Hotel


כללי –למי שמחפש עיצוב פנים מפואר ועשיר ושירות ללא רבב - מלון מג'סטיק הוא פתרון נהדר.
מיקום – המלון שוכן בלב העיר הנצחית במרחק קצר מהרובע הפיננסי, פוליטי ודיפלומטי. המלון במרחק הליכה מהאתרים החשובים ברומא ובהם מזרקת טרוי, פיאצה נבונה, המדרגות הספרדיות וכן מרכזי הקניות היוקרתיים ובתי קפה הנמצאים בויה קונדוטי.
המלון - נבנה ב-1889 כמלון יוקרה הראשון בויה ויטוריו ונטו (אחד הרחובות הראשיים ומפורסמים ברומא), מלון מג'סטיק הוא פנינה של אלגנטיות ניאו-קלאסית ומשמש גם כ"בית מחוץ לבית" לסלבריטאים וכן דמויות פוליטיות.
במלון 98 חדרים ובהם 13 סוויטות יוקרתיות המצוידות בכל השירותים המודרניים: מיזוג אוויר, טלפון, טלביזיה בלווין, כספת, חיבור לאינטרנט, מייבש שיער, מיני בר.
המשיכו לקרוא

מלון ארטמייד - Artemide Hotel


כללי – סיפורו של מלון ארטמייד שזור בהיסטוריה של רומא. אתה יודע שאתה במקום מיוחד מהרגע שאתה נכנס ללובי בעל כיפת הזכוכית מ-1920.
מיקום – מיקום מרכזי ברחוב ראשי של רומא – ויה נאציונל. ברחוב יוקרתי זה שפע חנויות בגדים, בתי קפה הומים ומסעדות – כיאה לרחוב הראשי של בירת איטליה. תחנת הרכבת המרכזית טרמיני מאפשרת הגעה מהירה לאטרקציות המרכזיות העיר ובהם הקולוסיאום, הפורום הרומאי, הפנתאון והמדרגות הספרדיות. למעוניינים, ניתן להגיע אל הוותיקן בנסיעה של 15-20 דקות באוטובוס הנמצא ממש מחוץ למלון.
המלון - מלון ארטמייד שופץ לאחרונה הן פנימית והן חיצונית ומציע אווירה חמימה ומזמינה כשברק נמצא העבר המפורסם שלו. החל מהלובי ועד לחדר, האווירה היא מיוחדת ומרגיעה. כל השירותים עוצבו במיוחד על מנת להבטיח לכל אורח חופשה אלגנטית ובלתי נשכחת ברומא.
במלון 85 חדרים וסוויטות בעיצוב מודרני ואווירה מרגיעה ובהם: אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בלווין, כספת, מייבש שיער, מיזוג אוויר.
המשיכו לקרוא