דלג לתוכן הראשידלג לתחתית האתר
תוכן מרכזי,
אתה יכול ללחוץ על Enter כדי לדלג לאזור הבא
Read more
שעה ביעד
08:37
מזג אוויר
18°
מטבע
אירו
פירנצה, שער הכניסה לחלקה הצפוני של איטליה, היא עיר מיוחדת במינה. הביקור בה הוא כמעין ביקור במוזיאון בשל הפסלים היפים שבה והאווירה המיוחדת בכל פינת רחוב שלה. זוהי עיר עם שלל אירועי תרבות, שווקים נהדרים, מסעדות טובות וכמובן גם מוזיאונים מעניינים, האהובים על חובבי האמנות.
מזג אוויר ממוצע
תחזית לימים הקרובים
  • משקעים
  • טמפרטורה
Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!

אתרים מומלצים בפירנצה

הדואמו Douomo

הקתדרלה היפהפייה הזו נחשבת לאחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בפירנצה. זוהי קתדרלה גדולה מאד (הרביעית בגודלה מבין הקתדרלות בעולם), שעוצבה על ידי פיליפו ברולנסקי, אדריכל איטלקי חשוב בתקופת הרנסאנס. היא פתוחה למבקרים בכל יום ויש לה כיפה מרהיבה ביופייה, ההופכת אותה למבנה מיוחד במינו בעיר כולה.
 

כיכר רפובליקה Piazza della Republica

זוהי אטרקציה פופולארית נוספת בעיר, המושכת אליה מבקרים רבים. יש בה שלל בתי קפה ואווירה תוססת במיוחד. היא עתיקה מאד, מתקופת הפורום הרומי והיא זכר להיסטוריה עשירה, האופיינית לעיר ולמדינה כולה. מדובר בכיכר גדולה מאד, ששימשה בעברה מקום התכנסות ואחר כך גם גטו בתקופת ימי הביניים. לאחר שאוחדה העיר, בסוף המאה ה – 19, הפך המקום לכיכר מרכזית וחשובה.
 

גשר פונטה וקיו Ponte Vecchio

הוא בין הגשרים הידועים בעולם ואחד המפורסמים של פירנצה. הגשר, שנקרא גם "הגשר הישן", נבנה בשנת 1345 ומאז שרד מאורעות רבים. למרות ההפגזות עליו במלחמת העולם השנייה, החזיק הגשר מעמד וכיום הוא מציע שפע של חנויות תכשיטים שונות ואווירה נפלאה. הוא צופה אל נהר הארנו ומוביל ישירות אל אתרים מעניינים נוספים בעיר, שלא כדאי לפספס. יש בגשר מעבר סודי, שנבנה בשנת 1564 עבור דוכס טוסקנה, המוביל ישירות אל גלריית אופיצי, שאף היא גלריה ידועה וחשובה בעיר.
 

הגעת לסוף הדף: חבילות נופש לפירנצה סוף דף אינטרנט, אתה יכול ללחוץ על Enter כדי לחזור למעלה