Read more
מטבע
זלוטי

ורשה, בירת פולין, הופכת בשנים האחרונות ליעד מבוקש מאד. לצד המבנים ההיסטוריים והאתרים החשובים והמרתקים שמציעה, יש בה גם חיי לילה תוססים, מרכזי קניות גדולים, בתי מלון מצוינים וגם מסעדות טובות. זוהי עיר גדולה, שהתפתחה באופן משמעותי וכיום מציעה למבקרים בה מגוון רחב מאד של אפשרויות. ישנן לא מעט טיסות לורשה היוצאות אליה מישראל לאורך כל חודשי השנה ומוצעות במחירים שונים, בהתאם לעונה ובהתאם לחברת התעופה. בדף זה נספק לכם את כל המידע הנדרש על טיסה לורשה.

מפת ורשה

Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!

הגעה לורשה

טיסות ישירות לורשה מופעלות על ידי חברת התעופה הפולנית Lot, היוצאות אל העיר לאורך כל השנה. טיסה ישירה לורשה אורכת בממוצע ארבע שעות ללא עצירות ביניים. דרכים נוספות להגיע אל ורשה הן באמצעות טיסות שאינן ישירות, טיסות הכוללות עצירת ביניים באירופה. חברת התעופה הישראלית אל על וחברות התעופה האירופאיות סוויס, אוסטריאן איירליינז וגם לופטהנזה מוציאות טיסות ישירות מישראל, העוצרות עצירת ביניים ביעד אירופאי למספר שעות, שממנו ממשיכות ישירות עד לורשה. זהו פתרון נוח וגם זול יותר לעיתים, המאפשר להגיע אל העיר לאורך כל חודשי השנה.

שדה תעופה בורשה

בורשה פועל שדה תעופה אחד גדול ומרכזי:
שדה התעופה של ורשה  - פרדריק שופן Lotnisko Chopina w Warszawie הוא שדה התעופה הגדול של העיר וגם שדה התעופה הראשי של המדינה. הוא נמצא במרחק של 10 ק"מ מהעיר ונחשב אחד משדות התעופה החשובים בעולם. לאורך השנה עוברים בו מעל לתשעה מיליון נוסעים, הממשיכים אל יעדים שונים ברחבי העולם והוא מציע שני טרמינלים גדולים ומודרניים. הוא משמש הן לטיסות בינלאומיות והן לטיסות פנים והוא לא רחוק מנמל תעופה נוסף, הממוקם במרחק של 35 ק"מ מרשה – מודלין Modlin, המשמש בעיקר לטיסות של חברות תעופה זולות.
כדי להגיע משדה התעופה של ורשה אל מרכז העיר אפשר להיעזר במוניות, הממתינות מחוץ לשדה התעופה ולוקחות את הנוסעים אל יעדים שונים ברחבי העיר. גם האוטובוסים, היוצאים מהשדה, מקשרים אותו אל העיר ונחשבים פתרון נוח ויעיל. אפשרות חדשה נוספת היא רכבת תת קרקעית, המחברת ישירות את הנוסעים אל קו מספר S2, הנחשב הרכבת הפרברית של ורשה.

המשיכו לקרוא