דלג לתוכן הראשידלג לתחתית האתר
תוכן מרכזי,
אתה יכול ללחוץ על Enter כדי לדלג לאזור הבא
Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!

ניו יורק היא יעד פופולרי ומהווה מוקד משיכה עבור תיירים רבים מכל העולם. אתריה גדושים מבקרים וכמעט כל מי שנוסע לארצות הברית עובר בה. היא אמנם עיר גדולה וסואנת אבל כיום קיימות אפליקציות ניווט רבות המקלות על ההתמצאות בה.
לרחובות ולשדרות בעיר ניתנו מספרים במקום שמות, והעיר עצמה מחולקת ל"בלוקים". אחרי שמפנימים את השיטה הזאת, קל מאוד להתמצא בעיר. בנוסף על כך, ניו יורק בנויה ללא עליות או ירידות קיצוניות ולכן ניתן בהחלט לטייל בה מבלי להתעייף יותר מדי.

טיסות לניו יורק

מכיוון שמדובר בנסיעה לא זולה, כדאי לברר כמה דברים חשובים לפני שנוסעים. לניו יורק יוצאות טיסות סדירות אך הן יקרות יותר, וניתן להשיג טיסה במחיר מוזל אם מוכנים לספוג עצירות ביניים בדרך. זמן הטיסה הוא בן עשר לשתיים עשרה שעות, אך הוא עלול להתארך כמובן בשל עצירות בדרך. ניתן גם מדי פעם למצוא טיסת צ'רטר שתוזיל משמעותית את עלות הנסיעה. יש חברות רבות המפעילות טיסות לניו יורק ובניהן- אל על, דלתא איירלינס ויונייטד איירליינס. משדה התעופה יוצאות רכבות רבות למרכז העיר כמו גם אוטובוסים, ובמקרה הצורך ניתן לנסוע גם במונית שרבים מנהגיה דוברי עברית. בכל מקרה יש להצטייד בלפחות סכום כסף ראשוני במזומן על מנת שניתן יהיה לשלם על הנסיעה לעיר.

הגעת לסוף הדף: כל מה שיש לדעת על טיסה לניו-יורק סוף דף אינטרנט, אתה יכול ללחוץ על Enter כדי לחזור למעלה