למה דווקא טנריף?

כי יש בה הכל מהכול. נופים עוצרי נשימה הכוללים הרים גבוהים מכוסים צמחייה, צוקים וסלעים מרשימים, חופי ים מגוונים, בריכות ים טבעיות ומלאכותיות, תרבות ומסורת, פארקים גדולים וגני חיות, חיי לילה עשירים בבילויים, אווירה נעימה ואוכל משובח.

למה דווקא בפברואר?

כי  בתקופה הזאת בשנה לא תמצאו יעדי טיול קרובים רבים שמזג האוויר בהם לא יהיה קפוא וגשום. בטנריף לרוב תמצאו גם בחודש פברואר מזג אוויר חמים ונעים, עם טמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות ושעות שמש רבות. סיבה נוספת להגיע לאזור בפברואר היא כדי לחגוג בקרנבל. כבר לא צריך להרחיק עד ברזיל, אפשר לצאת לחופשה בטנריף וליהנות מהחגיגות החד פעמיות.

קרנבל סנטה קרוז דה טנריף – Carnaval Santa cruz de Tenerife

הקרנבל של טנריף נחשב לשני הפופולארי ביותר, אחד אחרי הקרנבל המפורסם של ריו דה ז'נרו בברזיל. הוא נערך מידי שנה למשך שבועיים בחודש פברואר, בעיר סנטה קרוס דה טנריף, עיר הבירה של האי הגדול והמאוכלס ביותר מבין האיים הקנריים של ספרד. בתקופה זו אומנם חוגגים קרנבלים בכל שבעת האיים, אך זה של טנריף נחשב ליפה והגדול מכולם.

 

בקרנבל תוכלו לראות את העיר לובשת חג ומתכסה בנורות רבות וקישוטים צבעוניים, דוכני אוכל מקומי, תהלוכות ססגוניות עם תלבושות גרנדיוזיות וריקודים שמחים, בובות ענקיות, תחפושות, נגנים ומתופפים שלא עוצרים לרגע, מקהלות, תחרויות ריקוד, פרשים רכובים על סוסים מקושטים, תחרות מלכת הקרנבל ועוד. באחד מערבי הפסטיבל, הקהל מגיע לבוש בבגדים של המין השני ולרוב אלה בגדים מפוארים ומצועצעים שהוכנו מראש ונתפרו במיוחד. אז אם אתם לא רוצים להרגיש חריגים בקרנבל, כדאי שתתחילו לחשוב על תחפושת לאירוע!

 

בנוסף לתהלוכה המרכזית, בתקופת הפסטיבל תוכלו ליהנות מעוד מגוון אירועים באווירת חג, כמו מסיבות רחוב עם מוזיקה לטינית שמחה, הופעות חיות באוויר הפתוח, מרתון גברים על נעלי עקב, טקס קבורת הסרדין שכולל בובת סרדין ענקית ותחפושות של אלמנות בוכיות הלבושות בצורה פרובוקטיבית, לרוב.

אז אם אתם אוהבים חגיגות ומתחשק לכם לבלות באווירה של מסיבה אחת גדולה ושמחה, טנריף בפברואר זה הזמן המתאים לחופשה עבורכם ולחוויה ייחודית בקרנבל הגדול של האי.