תוכן מרכזי,
אתה יכול ללחוץ על Enter כדי לדלג לאזור הבא
Read more
הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!


התפנה לכם סופ"ש ברגע האחרון? מתחשק לכם למלא קצת את המצברים מבלי לתכנן את זה במשך שבועות או חודשים? רוצים להפתיע או לשמח מישהו בספונטניות? העבודה לא מאפשרת לכם טיול ארוך? מה דעתכם על דיל מושלם לספרד?
חופשה בחו"ל היא אחד הדברים האהובים על כולנו. צעירים, מבוגרים, רווקים, נשואים ובעלי משפחות. לא משנה מה הסטטוס שלכם, אין אחד שיסרב לשינוי אוירה וקפיצה קטנה לחו"ל. ספרד היא אחד היעדים המועדפים על הישראלים כבר שנים רבות ואין זה פלא. כל אחד ימצא בספרד את מבוקשו. שם אפשר להתרשם מהאדריכלות בברצלונה או לראות משחק כדורגל בקמפ נואו, להישאר חסרי מילים מול הנוף עוצר הנשימה בולנסיה היפה, לנפוש על החוף במלגה ולשכוח מהצרות, או לאכול אוכל ספרדי אותנטי בשוק האוכל סן מיגל במדריד. לא חסר מה לעשות.

דילים לספרד ברגע האחרון

שעות בודדות של טיסה ואתם נמצאים במדינה תוססת, מעניינת, שמחה ובעלת גיוון אינסופי באטרקציות שלה. כשאתם מחפשים דילים ברגע האחרון כדאי לשים לב למספר דברים חשובים שיכולים למקסם את החופשה שלכם ולהוציא ממנה את המיטב. דילים של הרגע האחרון הם לרוב דילים של מספר ימים בודדים ולכן חשוב לנצל את הזמן העומד לרשותכם. שימו לב למיקום המלון. מלון קרוב לאטרקציות יגרום לכם לחיסכון משמעותי בזמן (לא תצטרכו להסתמך על מוניות, אוטובוסים, רכבות וכו') וגם לחיסכון כספי היות וכל האטרקציות עומדות לרשותכם במרחק הליכה רגלית.

מה אתם מחפשים בחופשה שלכם?

ספרד היא מדינה מאוד מגוונת, וטיול במדריד למשל, שונה במהותו מטיול בחבל הבאסקים. כאשר אתם מחפשים דילים לספרד ברגע האחרון, חשבו מהו הדבר החשוב לכם ביותר וכמובן קחו בחשבון גם את העדפותיו של הפרטנר שנוסע עמכם, במידה ויש אחד. האם אתם מחפשים מנוחה ורגיעה? טיולים רגליים? האם מוזיאונים ואדריכלות? או האם בכלל אתם רוצים לבסס את הטיול על ביקור בפאבים ומסיבות? או על שופינג ומסעדות? תיאום ציפיות בין הנוסעים וכמובן תחקיר קצר על האזור אליו מתחשק לכם לנסוע יגרום לטיול שלכם להיות לא רק ספונטני, אלא גם כיפי, שמח, ממוקד וכזה שלא תשכחו במהרה.

לסיכומו של עניין

ספרד היא יעד מומלץ גם כאשר ברשותכם מספר ימים בודדים לחופשה. אפשרי בהחלט למצוא דילים לספרד ברגע האחרון שיחסכו לכם עלויות מיותרות. כל מה שנותר לכם לעשות זה למצוא פרטנר לטוס אתו ולהתחיל לארוז, ספרד מחכה לכם.