Club Che

אם אתם רוצים לבלות את הערב שלכם בריקודים לטיניים סוערים עד השעות הקטנות של הלילה, כדאי לכם להגיע אל המועדון הזה, הנחשב אחד הפופולאריים ביותר במוסקבה. הוא מציע מוסיקה לטינית קצבית מאד, סלסה וסמבה מכל כיוון וגם אווירה שמחה ומיוחדת במינה.

כתובת: 10/2 Nikolskaya ul
אתר אינטרנט: http://www.clubche.ru

Fabrique

זהו מועדון ריקודים נוסף בעיר, הכולל שתי קומות עם רחבות ריקודים גדולות ותוססות. מגיעים אליו צעירים מקומיים רבים וגם תיירים, המעוניינים ליהנות מהאווירה המצוינת שבמקום. הדיג'י של המקום נחשבים בין הטובים ביותר בעיר והאוכל, המוגש במקום, טעים ומשובח.

כתובת: 2 Kosmodamianskaya nab

Karma Bar

הוא נחשב אחד הבולטים בסצינת חיי הלילה של מוסקבה ומושך אליו המוני מבקרים מדי סוף שבוע. יש בו רחבת ריקודים תוססת מאד ומוסיקה עכשווית מצוינת. עמדת הדיג'י שבמקום מפקחת על הרחבה כולה ודואגת להרקיד את כולם לצליליה הקצביים של המוסיקה המושמעת במקום.

כתובת:  3 Pushechnaya ul

Sally O’Brien’s

אם אתם רוצים ליהנות ממשקה טוב ולפגוש מטיילים רבים, כדאי לכם להגיע אל הפאב הזה, המעוצב בסגנון אירי טיפוסי ומשמיע מוסיקת קאונטרי מוכרת. יש בו אווירה טובה ואפשרות לבלות כמה שעות בערב בנעימים.

כתובת:  1/3 Polyanka ul

Glavpvitorg

המקום המיוחד הזה הוא בר ומסעדה יחד, המציע אווירה רוסית אותנטית מאד, לצד מוסיקה סובייטית טיפוסית ומנות מקומיות שונות. המקום איננו זול, אמנם, אולם האווירה בו ייחודית וממחישה מקרוב את התרבות המקומית. 

כתובת: 5 Bolshaya Lubyanka ul

Krasny Bar

הוא ממוקם בקומה ה – 27 וכולל נוף מרהיב על מוסקבה. יש בו מגוון של משקאות אלכוהוליים שונים והאווירה בו היא, ללא ספק, מיוחדת במינה בזכות מיקומו. הוא מושך אליו מקומיים רבים, אך גם תיירים סקרניים, המעוניינים לחוות מקרוב את מה שמציע. 
כתובת: nab 23a Tarasa Shevchenko

הצטרפו למועדון החברים
ותיהנו ממבצעים שווים לפני כולם!