אתרים מומלצים בהולנד

התעלות של אמסטרדם

בעיר אמסטרדם 165 תעלות שונות, הנחשבות לאחד מסמליה של אמסטרדם ואף לסמלה של המדינה כולה. מעליהן מעל ל – 1,000 גשרים ואלפי בתי עץ מקסימים. כדי לחוות אותן מקרוב, מומלץ לעלות על שייט, היוצא לאורך התעלות וכולל הסברים על הידועות שבהן. זוהי הזדמנות נפלאה גם לראות את העיר מזווית קצת שונה וליהנות מנופים ומראות נהדרים.

שוק הגבינות של אלקמאר Alkmaar

אם אתם חובבי גבינות, אל תפספסו את שוק הגבינות, הנערך בעיר אלקמאר מדי יום שישי בשעות הצהריים וכולל את הגבינה ההולנדית המפורסמת וגבינות נוספות. במקום גם מוזיאון קטן לגבינות והדגמות שונות.

השוק של בברוויק Beverwijk

זהו שוק מקורה יפהפה, הנחשב לשוק הגדול ביותר באירופה. הוא נמצא במרחק של 27 ק"מ בלבד מאמסטרדם ומושך אליו המוני מקומיים וגם לא מעט תיירים. זהו שוק עתיקות ענק, שבו מגוון של פריטי יד שנייה, בגדים, נעליים, ספרים, רהיטים, חפצי אמנות וגם פירות וירקות שונים. השוק מחולק לשישה אזורים שונים, שבכל אחד מהם מוצרים שונים. בשוק גם אזור של צ'ינה טאון, שבו מבחר של פריטים אסיאתיים שונים וגם סופרמרקט גדול, המציע מוצרים אוריינטליים מיוחדים.

תחנות הרוח של קינדרדייק Kindedijk

תחנות הרוח נחשבות סמלה של הולנד ואטרקציה מיוחדת בפני עצמה. מקבץ גדול שלהן אפשר למצוא באזור קינדרדייק, לא רחוק מהעיר רוטרדם (Rotterdam), מקבץ הכולל 19 תחנות רוח שנבנו במאה ה – 18 ונשתמרו עד עצם היום הזה.