אזורים בסיציליה

הערים הגדולות של סיציליה נחשבות מוקד המשיכה העיקרי של האי. העיר פלרמו (Palermo) היא העיר הגדולה ביותר באי ויש בה מגוון של אטרקציות ואפשרויות בילוי. קטניה (Catania) היא נפה בסיציליה, המושכת אליה גם כן מבקרים רבים, בשל הטבע המקסים, הנהרות הרבים שבה והאטרקציות השונות. העיר סירקוזה (Siracusa), עיר נמל פופולארית מאד, מציעה גם היא מבחר של מקומות לינה והזדמנות לשהות נפלאה.

שלושה מלונות מומלצים

באזורים המרכזיים של סיציליה מבחר של מלונות ברמות שונות. הנה שלושה, הנחשבים מומלצים במיוחד:

מלון ליוינגסטון Hotel Livingston

המלון המקסים הזה, הממוקם בעיר סירקוזה, הוא מלון ברמה של ארבעה כוכבים עם נוף מרהיב לים. העיצוב המרהיב והמיוחד שלו, הספא המפנק שלו והשירות האדיב של צוות המלון, הופכים אותו למלון מועדף ומומלץ מאד.

מיקום – המלון ממוקם על האי אורטיה (Ortygia).
המלון – זהו מלון קטן עם 16 חדרי מרווחים, מעוצבים יפהפה ונוחים מאד. חדר האמבטיה נעים ומציע את כל הנוחות כדי ליהנות מהשהות במקום. המלון האקסקלוסיבי וחדריו המיוחדים מתאימים לחופשה רומנטית ובלתי נשכחת והמתקנים הרבים, אותם מציע המלון לצד חדריו השונים, הופכים אותו למלון מוביל באזור.

מלון פלאצו ברונאציני Palazzo Brunaccini

זהו מלון חדש יחסית, אולם נחשב בין הטובים והמומלצים בפלרמו. הוא ממוקם באזור נוח ומרכזי, בחלקה העתיק של העיר. הסוויטות הייחודיות שבו מציעות שהות בלתי רגילה. הן מעוצבות בסגנון קלאסי מיוחד מאד וכן מגוון של פינוקים לשוהים במקום. במלון מתקנים נוחים, ארוחת בוקר מפנקת וגם שירות של הסעות מנמל התעופה ואליו.

מיקום – מיקומו של המלון הוא אחד מיתרונותיו. הוא נמצא לא רחוק מתחנת הרכבת של פלרמו ומתחנת אוטובוסים, בה עוצרים אוטובוסים הנוסעים ישירות לאתריה השונים של העיר.
המלון – זהו מלון קטן עם 18 חדרים בלבד. אלו הן סוויטות יוקרתיות, הכוללות רצפת עץ מיוחדת ויצירות אמנות בכל אחת מהן. בחלקן מרפסת נעימה ומרוהטת. מיטת האפיריון הוא גולת הכותרת בסוויטות והפינוקים הנוספים המוצעים בהן הופכים את השהות לחוויה בלתי נשכחת.

מלון סן מאקס San Max Hotel

המלון המיוחד הזה, שהינו מלון ברמה של שלושה כוכבים, ממוקם בקטאניה ונחשב אחד המומלצים שבין מלונותיה. המלון ממוקם בתוך בניין עתיק מהמאה ה – 19 ומשלב באופן מושלם את ההיסטוריה של המקום עם המתקנים המודרניים והחדשניים. במלון ארוחת בוקר טובה ואפשרות לחיבור אינטרנטי ללא עלות.

מיקום הוא ממוקם בחלקה העתיק של העיר, לא רחוק מוויה אתנאה (Via Etnea).
המלון במלון 19 חדרים מקסימים, כשכל אחד מהם מציע עיצוב עכשווי וריהוט נוח ונעים מאד. בחדרי המלון חדר אמבטיה מרווח ומפנק ונוחות מרבית.