נכון שכולם יפים, כולם מלאי אווירה ובכולם תוכלו ליהנות מאוכל מושלם, אבל כולם מסכימים שקורפו שהוא באמת אחד האיים המוצלחים של יוון. האי, שנחשב לירוק מבין איי יוון ומציע שפע של חופים נהדרים ושלל אטרקציות, הוא גם מקום מושלם לחיי לילה סוערים, המושכים מקומיים ותיירים כאחד. אז אחרי שתמצו יפה יפה את הימים, בואו לחגוג גם את חיי הלילה בקורפו

  1. The Lemon Tree; בר משפחתי, בבעלותם של 4 אחים, המציע משקאות מעולים ואווירה נינוחה משובחת. נחשב לאחד הברים הטובים באי, עם עיצוב מיוחד וצבעוני, לצד מגוון משקאות מרשים. הבר מתחיל את פעילותו משעות אחר הצהריים המאוחרות, אז תוכלו להתחיל מוקדם.

כתובת: Agios Gordios, Corfu, Greece, אגיוס גורדיוס 490 84,‎ יוון

  1. Maria's Famous Karaoke Fun Pub; פאב הומה ושוקק, עם אווירה חמה ומסבירת פנים. יש פה תמהיל מגוון של גילאים ואנשים, מקומיים ותיירים, והתוצאה הקוסמופוליטית הזאת שמחה וכיפית במיוחד. האלכוהול המשובח נשפך כמים, ויש לו תרומה נאה גם בעלייה על הבמה לקריוקי סוער ומצחיק במיוחד.

כתובת: Kontiki, קאבוס 200 04,‎ יוון

  1. Robin's Nest Bar; כדאי לכם למצוא את הבר הקטן והקצת חבוי הזה, כי הוא טומן בחובו את כל הפרמטרים לערב מושלם ורווי אלכוהול. לא בכדי תגלו שם לא מעט תיירים בריטיים, כאלה שיודעים להעריך אווירה משוגעת וכוס בירה איכותית וקחו בחשבון שגם המחירים בו יישמחו אתכם מאד. בר צבעוני, שמח ולא מתיימר.

כתובת: אגיוס גורדיוס,‎ יוון

  1. The Vine; יינות משובחים, קוקטיילים מעולים ואווירה משוחררת - כל אלה מחכים לכם בבר המומלץ הזה. הבר ממוקם בעיירת הנופש הציורית סידארי הידועה בחיי הלילה המעולים שלה ותוכלו ליהנות בו משלל משקאות ואנשים טובים.

כתובת: Main Road Sidari | Opposite The Shell Garage, סידרי 490 81,‎יוון

 

  1. The Boathouse; בבר הזה, המשקיף לעבר נוף מושלם, תוכלו לשבת גם ביום - לשתות קפה ולהתפעם מהנוף. כל המבקרים בו מספרים שהרגישו ברי מזל לגלות את הפנינה הסודית של האי. אמנם הבוטהאוס קצת פחות סוער וקשוח, אך הוא מלא אווירה מקומית משובחת. בערב הופך הבר לשוקק ושמח, עם מקומות ישיבה באוויר הפתוח ואווירה אותנטית מדליקה. יש בו אוכל נהדר, אלכוהול מצוין ונוף מפנק במיוחד.

 

כתובת: רודה 49081,‎ יוון