המקומות האולטימטיביים לשופינג

 

מבולגריה לא תחזרו בידיים ריקות. זו אחת המדינות האהובות על נופשים בבלקן. תוכלו למצוא מגוון קניונים אופנתיים לצד שווקים תוססים, חנויות כלבו ענקיות ולסייר ברחובות גדושים בנציגויות של המותגים המובילים והכל במחירים שתאהבו.
שופינג בבולגריה כולל ביקור באאוטלטים רחבי ידיים ומרכזים מסחריים המשלבים בין קניות לפעילויות פנאי ויש גם שווקי פשפשים בהם פריטי אספנות מיוחדים. תתחדשו!

 

היכל הקניות של ורנה – כל המותגים תחת קורת גג אחת

ורנה מציעה שלל אופציות לחובבי השופינג, בין אם בבוטיקים בעיר העתיקה או במרכזי הקניות המודרניים – Grand Mall הוא אחד מהם. כאן תגלו מבחר מותגים כמו ברשקה, M&H, זארה, טריומף וכן חנויות תכשיטים, הנעלה, פארמים גדולים, חנויות צעצועים וחנויות אלקטרוניקה.
בנוסף, מתחם הסעדה המהווה אלטרנטיבה נהדרת לאתנחתא והכל באווירה טרנדית להפליא, במחירים המעולים של בולגריה.
חשוב לדעת: הקניון פתוח מדי יום בין השעות 10:00-21:00.
http://grandmall-varna.com/en/

חפשו את העודפים – האאוטלט של סופיה


מי לא אוהב לקנות מותגים בזול? Sofia Outlet Center מציג למעלה מ-80 חנויות של מותגים בעלות אטרקטיבית להפליא, עד 70% הנחה, כולל מכירות ספיישל כמו בכריסמס, סוף עונה וכדומה.
בין המותגים המככבים באאוטלט של סופיה, ניתן למצוא את ארמני, דיזל, קנזו, פומה, טומי הילפיגר, אדידס, נייק.
חשוב לדעת: במתחם האאוטלט פועלות מסעדות שוות, כך שתוכלו להטעין אנרגיות במהלך מסע הקניות.
http://www.sofiaoutletcenter.bg/en/?___store=en&___from_store=bg

הנאה בכלבו – אל תפספסו את המטרו


אי אפשר לטייל בסופיה או בבורגס היפות מבלי להיתקל בסניפי הענק של רשת METRO, פלטפורמה של בתי כלבו ענקיים בהם מחלקת בגדים מגוונת, מוצרי טקסטיל וכלי בית, מוצרי אלקטרוניקה, אקססוריז, הנעלה, מוצרי ספורט ועוד הפתעות. הרשת כוללת גם סופרמרקט גדול עם מטעמים תוצרת הונגריה לרבות משקאות ויינות שתשמחו להביא הביתה. אפשר לבלות כאן שעות ארוכות של הנאה ובכל מקרה, אל תשכחו לפנות את המזוודה!
חשוב לדעת: עקבו אחר המבצעים המתעדכנים באתר הרשת כדי לאתר את הפריטים בהנחה.
https://www.metro.bg/

בעקבות המציאות - שוק הפשפשים של סופיה


היכונו לגלות אוצרות בשוק הפשפשים של סופיה ב- Alexander Nevsky. השוק המאולתר ממוקם בסמוך לקתדרלה הידועה וכולל דוכנים המציעים אוספים שונים, מעבודות יד דרך תכשיטים ועד מזכרות קומוניסטיות, כלי נגינה ישנים, ציורים וכלי כסף, שטיחים ועוד כל מני דברים שכיף לשלוף מהערמות הגדולות של הפריטים.
חשוב לדעת: נסו את מזלכם והתמקחו על המחיר.

שופינג ליד הים – קניות בסאני ביץ'


מי שיחפש בולגריה קניות, יגלה שסאני ביץ' מציעה לצד החופים גם מרכזים מרווחים ובוטיקים אינטימיים. מקום פופולארי באזור בו יותר מ-100 מותגים הוא Royal Beach Mall, אחד הקניונים האהובים על הנופשים בחופי הים השחור. ברשימת החנויות מככבים מותגים כמו אוניל, GEOX, MAXX לצד רשת KFC, מתחם פעילות לילדים וחנויות קוסמטיקה.
חשוב לדעת: המרכז פועל מדי יום בין השעות 10:00-22:30.
http://royalbeachmall.com/en/